14 Ocak 2014 Salı

hayatı sıfırlamak

hayat ne kadar hızlı akan bir nehir...ve bazen suya bırakılmış kağıt bir gemi gibi hissediyorum kendimi..hani nehrin daraldığı yerlerde su girdaplar yaparak hızlı akmaya başlar ya, ben de aynen öyle.. girdaplar arasında bir suya batıp bir çıkarak hızla akıyorum..artık geniş bir düzlüye çıkıp biraz durulmak lazım...yeniden sakin sularda, batıp çıkmadan, huzurlu ve dingin bir şekilde yol almak için..
6 aylığına hayatın motorlarını stopladım. Ege Üniversitesi'ne tüp bebek eğitimi almak üzere rotasyona çıktım. tabiki normal tempoma göre çok daha hafif. inşallah şöyle güzelce bir dinlenmek, yenilenmek, uzun zamandır ertelediğim bir ton işe el atmak nasip olur..fırsat buldukça bloguma da bir iki satır karalarım diye umuyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bekledim satırlarınızı ama bir türlü gelmedi.Sizinle görüşmek istiyordum,ulaşamadım.Ben de İzmirde oturuyorum sizinle nasıl görüşebilirim.Blogunuzu yeni keşfettim,geç kalmışım,siz yazmayı bırakmışsınız.Kızınız Ayşe için yazdığınız yazı beni çok duygulandırdı.Ben de benzer bir yazıyı hayalen yazmıştım oğlum için.Siz daha iyisini yapıp kaydetmişsiniz.Paylaşacak çok şeyimiz olduğunu düşünüyorum,inşallah görüşebiliriz.Selam ve dua ile...Allaha emanet olun. Akile Alır

doktor ve anne dedi ki...

merhaba yeni adresim doktor ve anne-2. görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

Çok ilginç tevafuklar oldu bu sene benim için,beynimle dua ettim sanırım ve siz cevap yazmadan Rabbim sizi buldurdu bana.Çok yakınıma gelmişsiniz.Hissetmiştim böyle olacağını.Ama yine de açıp bakıyordum hergün cevap yazdıniz mı diye.Çok mutlu oldum elhamdülillah,size de çok teşekkür ederim cevap yadığınız için.Hemen yeni blogunuza bakıyorum,görüşürüz inşallah.Bunca yıldan sonra şunu anladım ki aynı frekansta olan insanlar bir şekilde bibirini buluyor,internetin sevdigim yanlarından biri de bu.