20 Ocak 2009 Salı









SAREM'E,


Canım kızım,


Dün sana şöyle uzun uzun baktım. Daha dün doğmuştun sanki .Şimdi sekiz yaşında güzel bir kız çocuğusun. Genç kız adayı..Doğduğun gün baban ve ben sana hayran olduk. Doğum uzmanı olarak çok yenidoğan görmüştüm, ama senin gibi ay yüzlüsünü görmemiştim.


Birtanem,


Sende kendimi görüyorum. Hem fiziksel, hem de ruhsal olarak.. Bu, hem hoşuma gidiyor, hem de beni korkutuyor. Çok derin bir ruh alemin var. O kadar hassassın ki.. Hayat seni üzer, yıpratır diye kokuyorum. İnşallah, seni çok seven , anlayışlı, iyi insanlarla karşılaşırsın- baban gibi- Ama hayatta ne olursa olsun, başına ne gelirse gelsin umudunu , direncini, inancını yitirme. Dünya bir imtehan yeri. Rabbim acıyla ,yoklukla imtehan etmesin, ama başa gelen de Allah'tan. Ne güzel demiş İbrahim Hakkı Hazretleri :



'Alan sensin , veren sen , kılan sen



Ne verdiysen odur, gayrı nemiz var.'



Rabbine güven. unutma kul sıkışmadan hızır yetişmez. Ne zaman daralsan, bunalsan rabbine içini dök. Samimiyetle O'ndan istersen elbette ki sana icabet eder. Üstelik bu şekilde içten ve samimi bir yakarış, bin yıllık nafile ibatten daha çok Allah'a yakınlaştırır insanı. Duan kabul olmasa da Allah insana dayanma gücü verir. Yüreğin hafifler kuş gibi olursun.


Bebeğim,


Çok geniş ve renkli bir hayal dünyan var. Çok zekisin, ama ön planda olan sosyal ve sanatsal zeka. Bu özelliğini değerlendirebilirsen sanatçı ruhun meslek yaşamında seni farklı ve başarılı kılar. Mimarlık , tasarımcılık, reklam sektörü , yazarlık gibi... Tabi annen gibi doktor olmaya kalkarsan da cerrahi bir branş daha iyi olabilir.


Tatlım,



Hangi mesleği seçersen seç malesef hayat çok yorucu. O yüzden mutlaka kendini korumalı ve kendin için bir zaman dilimi tayin etmelisin. Bu sene okulda takı tasarımı dersinde ne kadar çok eylendin. Bu tarz renkli ve el becerisine dayanan hobiler çok dinlendirici olabiliyor. Zaten ne zaman boş kalsak hemen ' anne faliyet yapalım 'diye makası uhuyu kapıp yanıma gelirsin eskiden beri. Bir de mutlaka yaz. Ama az, ama çok hergün iki satırda olsa birşeyler yazmak yazma yeteneğini çok geliştirir.



Hayatta seni zorlayacak bir husus da galiba dağınıklığın. Gerçi ileride eminim çok değişir, ama bu konuda biraz daha dikkat..Düzenli bir insan zamanı çok daha iyi kullanır, unutma.



Çok evcil bir yapın var. Küçük yengeçim benim. İnşallah ileride çok iyi bir anne olacaksın. Mutfakta becerikli, yaptığı yenir, diktiği giyilir cinsinden..Zaten anneannen de dikiş makinesini sana verecekmiş, tabi kadıncağız kızlarından umudu kesti.


Tıpkı benim gibi kendine güvenmiyorsun. Allah seni pek güzel yeteneklerle donatarak dünyaya göndermiş .Ama sen tıpkı benim gibi her yeni başlangıçta başarısız olacağını, beceremiyeceğini sanıyorsun. İşi öğrenip yapabildiği farkettiğnde rahatlıyorsun Ama o başlangıç evresini atlatana kadar yüreklendirilmeye ihtiyaç duyuyorsun .İnan bana tatlım, o çevrendeki herşeyi iyi yapabileceği sanan tiplerin pek çoğu senin kadar zeki ve yetenekli değil. Bu tarz insanlar hep çevrende olacak ve senin inancını kıracak. Onlara hiç kulak asma. Sana her zaman çok güvendiğimi, istediğin zaman her şeyin en iyisini yapabileceğine inandığımı unutma.


Sarı çiçeğim, zaman zaman sana söylemek istediklerimi burada yazacağım inşallah..Şimdilik hoşçakal..

Hiç yorum yok: